niedziela, 13 października 2013

Ulubione książki !

Hej!
Dzisiaj po tygodniowej przerwie, poszlam do szkoły. Było całkiem ok, haha moja koleżanka chciała mnie zeswatać z wszystkimi chłopakami po kolei :D Co prawda jestem na nia za to troche zla, ale to w koncu tylko zabawa xd Poznałam dzisiaj takiego chłopaka, z tego co pamiętam ma na imię Karol, haha o wygląda jak naćpany hipis :D Dobra bo znowu pisze nie na temat, to tak chcialam wam dzisiaj pokazac 3 moje ulubione ksiazki, otoz to pierwsza ksiazka jest oczywisce "Harry Potter ", to zawsze byla moja ulubiona ksiazka, kocham historie o magii *o*


Drugą moją ulubiona ksiazka sa" igrzyska smierci" ,po prostu jak czytalam ta ksiazke to nie moglam sie od niej oderwac, uwielbiam w niej momenty jak Katnis jest z Peeta <3, oczywiscie w paru momentach musialam sie poryczec...


I trecią,  juz ostatnią książką jest "Charlie", jest to ksiazka o chłopcu, ktory opowiada swoje historie swojemu przyjacielowi, ktory zginął. Moja kolezanka zrobila welki bad, poniewaz najpierw pokazala mi film, a ksiaxka jest o niebo lepsza!

Wiem wiem, dziwna okładka xd
Haha zbudzona ja an lekcji... No to wszystko papa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz