poniedziałek, 19 sierpnia 2013

15 faktów o mnie ;*

1. Nienawidze pająków ...( fuu)



2. Mam 2 najlepsze przyjaciółki Kasię i Hanię c:
3. Kocham rzeczy z flo i innych sklepów tego typu <3
4. Gdy mam zły humor lubię słuchać muzyki
5. Lubię gotować ,chociaż mi to nie wychodzi ;/

6.Jestem niefotogeniczna ;c
7.Lubię rysować
8.Kocham Harrego Pottera i Igrzyska śmierci (książki są o wiele lepsze) <3
9. Mam dużo dziwnych długopisów :D
10.Uwielbiam łazić z Kasią po mieście

stare ale jare xd
11. W  środe lece do Londyny, nie moge się doczekać ;__:
12. Nie znam połowy swojej rodziny xd
13. Przynajmniej 5 razy na dzień kłoce się z siostrą
14. Jestem "pozytywnie walnięta"
15. Chyba z 10 razy płakałam na filmie "3 metry nad niebem" <3333


                                                                                                                                      Dobranoc ;*

1 komentarz:

  1. ja tak samo lubię gotować a i to nie wychodzi :D
    obserwujemy? http://hipertrofiaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń