sobota, 17 sierpnia 2013

Ready, steady, go!

Hej mam a imię Wiktoria, ale mówcie mi Tori.Pewnie zastanawiaie się o czym mniej więcej będzie ten blog. Otóż to będzie on o mnie i moich zainteresowaniach. Może znajdą sie tu jakieś filmiki ale to w swoim czasie. Nie zależymi na szerszym gronie obserwatorów, ale jeśli spodoba wam się mój blog to możecie kliknąć "Follow me ^^" (oczywiście do niczego nie zmuszam). Gdybyście mieli jakieś pomysły na posty piszcie je w komentarzach. Każdy komentarz zostanie przeczytany ;) . Wiem że niektórym z was nie przypadnie mój blog do gustu, ale prosze nie hejtujcie w komentarzach tylko piszcie na mój e-mail : swiat.wedlug.tori@gmail.com





                                                                                                    Miłego czytania i dobranoc <3

2 komentarze:

  1. Fajna notka Hehe :) Patrzę, że też dopiero zaczynasz, ale twój blog zapowiada się super :)

    http://niktniezabierzemarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń