wtorek, 20 sierpnia 2013

Crazy day!

Hej dzisiaj ogólnie miał być filmik "bff tag" no ale niestety nie mam czasu na przerobienie go , ponieważ jutro rano wylatuje do Londynu i muszę się spakować. Swoją drogą nie będzie mnie przez najbliższy tydzień więc raczej nie będzie postów no chyba, że będzie tam jakiś internet (na co bardz liczę) ;p No ok, przejdźmy do rzeczy dzisiaj spotkałam się z Kasią i jak zwykle łaziłyśmy cały dzień po mieście, i dużo się śmiałyśmy ( normalka ;) ) Mam kilka zdjęć potem dodam więcej, ponieważ Kasia ma reszte i musi mi wysłać ;> Mam prośbę piszcie w komentarzach pomysły na posty :)


haha sweet focia w h&m musi byc xd


wiecie gdzie to jest ? :D


4 komentarze:

  1. Obstawiam Gdańsk lub Kraków :)
    Obserwacja za obserwację?
    http://desenflamme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Okej, zgadzam się z twoją propozycją obserwacji :) JA już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A co do zdjęcia to Gdańsk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog :) gdzie mieszkasz ? :)
    obserwuje i licze na rewanż :) http://wiktoriaaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń