poniedziałek, 2 września 2013

Back to school ;*

Siemka, dzisiaj był mój pierwszy dzień w gimnazjum. Po zakończeniu myślałam,że jest tam strasznie ale w sumie jakoś mi przeszło, co prawda chodzę z 15 chłopakami do klasy ale jakoś dam rade. Poznałam jedną dziewczynę, ma na imię Weronika i jest bardzo miła. Okazało się, że do klasy będe chodzić z moim sąsiadem oraz... z dziewczyną która odeszła z mojej dawnej szkoły ;) No cóż, chciałam wam pokazać moje rzeczy do szkoły, oczywiście nie jest to wszystko, poniważ sporo rzeczy muszę jeszczę dokupić.




do góry nogami ;/

                          A wam jak minął 2 września, piszcie w komentarzach, ja spadam oglądać film ;*** Tori

3 komentarze:

  1. Hej, chyba zapomniałaś o obserwacji :)Ja nie zmuszam, ale sama zaproponowałaś mi to na moim blogu :) Zapraszam także do wzięcia udziału w konkursie :) A co do posta też miałam dzisiaj swój pierwszy dzień w gimnazjum :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy plecak jest BOSKI <333
    + mam pytanie: PO CO CI AŻ 2 PLECAKI DO SZKOŁY. MOŻE BYŚ MI JEDEN DAŁA XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha jeden na pierwszy semestr drugi na drugi semestr XD

      Usuń