środa, 11 września 2013

Przyjaźń



Hej kochani dzisiaj chcę napisać wam o mojej przyjaźni.Od pierwszej klasy czyli od 2007 roku ja i Kasia jesteśmy najlepszymi przyjaciółkami. Niestety teraz nie widujemy się codziennie, ale utrzymujemy ze sobą kontakt. Możliwe,że Kasia będzie pierwszy raz w życiu u mnie spać (wiem dziwne) :D.Kiedy chodziłyśmy ze sobą do klasy codziennie po lekcjach łaziłyśmy po wrocławiu.Na wakacjach widziałyśmy się tylko dwa razy :( Wiem ,że w życiu będziemy miały jeszcze dużo przyjaciół, ale Kasia i tak zawsze będzie moją najlpeszą przyjaciókom, mam taką nadzieję ;>

"wiku czemu cie nie ma , ja tu rycze ;cc ja chce sie z tb spotkac ;ccc ja sie chce do cb przytulic i opowiedź wszystko o wszystkich i poobgadywać , pojsc na miasto obzrec sie , poprzymiezac ciuchy , pochlapac sie w fontannie , porobic sweet fotki , wiedziec jakich masz tam chlopakow czy ladnych kto ci się podoba ? jak w londynie ? chce ci opowiedziec kto mi sie podoba jak u mnie ;'cccc ja tęsknie BARDZO ;c może to dziwne , ale jestes dla mnie jak siostra kochana , wyslucha , zniesie , wszystko ci moge powiedziec .Jestes moja BFF i chyba nawet jak bd miec chlopaka , to ty bd najważniejsza , bo ty bylas ze mną zawsze , jak sie ze smiali , jak mnie uporzali poprostu ja sie do cb tak przywiązałam , ze to jest aż straszne , ja się boję . wiem pomyslisz , ze jestem wariatka

To mi napisała wczoraj






2 komentarze: