piątek, 13 września 2013

Nuuudy

Hej wszystkim!
Nie wiem o czym tu napisać. Ogólnie to już tydzień nie chodzę do szkoły, bo jestem chora ;/ Naszczęście teraz są w miare "luźne" lekcje i nie mamy tak dużo zadań domowych. Ostatnio nie mam żadnych pomysłow na posty i to mnie martwi bo nie mogę nic fajnego wymyślić. Byłaby.m wdzięczna gdybyście podsuneli mi w komentarzach jakieś ciekawe pomysły. No to do następnego posta ;>
AHA! Przypomniało mi się wczoraj ozdobiłam swoją ścianę motylkami, zobaczcie na dole.





                                                                                                                                       no to papa ;*

16 komentarzy:

  1. obserwujemy ?
    http://tylepieknailekobiet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia:)
    może obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  3. ale slicznie te motyle wyszly:)
    pasuje Ci ten koczek ;p
    obserwujemy? klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia. :D

    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu.
    lilianka-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie ci w koczku ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana to zdrowiej nam tu szybciutko! :))

    Może w następnym poście przedstaw nam swoją stylizacje? :) Bardzo lubię takie posty :))

    Pozdrawiam. ;* może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :) Ja również obserwuję ;) śliczna jesteś :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie Ci w koczku :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog:)obserwujemy? ja obserwuję!!:)pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne okulary, bardzo fajny pomysł z motylkami na ścianie :)
    Oczywiście obserwujemy!
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. hej :) w odpowiedzi na pytanie gdzie robiłam zdjęcia... robione były w Łańcucie:)pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Ci w koczku:*
    Obserwujemy?

    Kisses xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka pogoda,że wszyscy teraz chorzy ;/ Ślicznie wyglądasz:)
    obserwujemy? Ja już:) www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń